Zapewniamy kompleksowe wsparcie w obrębie
komunikacji
produktowej - od procesu i strategii, przez wsparcie techniczne, po audyt
i doskonalenie
projektów.
Analiza gotowości projektowej
W Custommerce poprowadzimy projekt od A do
Z i
wypełniamy wszystkie luki procesowe tak, by można było całością prosto i wygodnie zarządzać. Mamy
sprawdzony zespół, narzędzia i doświadczenie.
Research produktowy (analiza konkurencji, pozycjonowania w kategorii etc.).
Analiza bazy dostępnych treści produktowych.
Katalogowanie danych - opracowujemy bazy danych produktowych niezbędne do zarządzania
treściami produktowymi, w tym do przygotowania opisów produktowych na strony
e-sklepów.
Dane mogą być importowane z zewnętrznych systemów informatycznych, CMS-ów czy też
pobierane bezpośrednio ze strony internetowej producenta.
Wprowadzamy nowe produkty. Realizujemy prace polegające na wprowadzaniu nowych produktów
do bazy danych produktowych w zakresie zapewniającym tworzenie opisów produktowych
powstających w oparciu o najlepsze praktyki SEO, ale także z wielkim
naciskiem na
utrzymanie perspektywy klienta.
Zapewniamy hosting i bezpieczne przechowywanie danych produktowych na serwerach,
umożliwiające dostęp do danych produktowych z dowolnego miejsca, określonym
użytkownikom
w zakresie zdefiniowanym przez producenta. Materiały mogą być udostępniane
w dowolnej
formie. Dostęp do materiałów mogą mieć również e-sklepy.
Prowadzenie analityki ruchu
Analiza i pomiary ruchu na stronach produktowych i Landing Page'ach
Analizy jakościowe ruchu pochodzącego z kampanii
Analizy UX
Testy A/B
Optymalizacja ścieżek zakupowych
Testy behawioralne i elementy badań neuromarketingowych
Dystrybucja treści produktowych
Obsługa wdrożeniowa kontentu produktowego. Zapewniamy obsługę producentów w zakresie dystrybucji opisów produktów online – dysponujemy narzędziami i zasobami niezbędnymi do szybkiej i efektywnej dystrybucji treści produktowych do sklepów online. Monitorujemy wdrożenie opisów oraz zapewniamy ich odpowiednią prezentację na wszystkich urządzeniach (desktop, mobile).
Obsługa dystrybucyjna treści wśród partnerów handlowych. Zajmujemy się zarządzaniem treściami dotyczącymi firmy / marki na stronach sklepów internetowych. Zapewniamy dystrybucję treści dotyczących kategorii / grup produktowych, dostarczamy e-sklepom materiały gotowe do publikacji, dostosowane do specyficznych wymagań serwisów / sklepów internetowych.
Systemowe rozwiązanie do monitoringu wdrożeniowego i powdrożeniowego treści w e-sklepach. Rozwiązanie umożliwiające kontrolę nad treściami produktowymi przy dużej ilości produktów na wielu platformach.
Przygotowanie do wejścia na nowe rynki (cross-border). Opracowanie analizy rynkowej i porównania z konkurencją na danym rynku. Przygotowanie tłumaczeń i reformatów oraz nadzór techniczny i komunikacja wdrożeniowa per rynek.
Budowa stref marek (SIS - Shop In Shop)
oraz aktywacje konsumenckie
Kompleksowe podejście od specyfikacji technicznej, przez projekt po wdrożenie.
Stały kontakt z zespołem technicznym marketplace'u, w którego otoczeniu
powstaje
projekt. Opracowanie i budowa landing page dla kampanii.
Opracowanie struktury treści.
Koncepcja kreatywna (design i copywriting).
Prace programistyczne (przygotowanie i implementacja gotowej strony HTML wraz
z mechanizmami takimi, jak formularze kontaktowe, kody remarketingowe etc.).
Przygotowanie spójnej komunikacji na potrzeby kampanii (opracowanie formatów
reklamowych). Opracowanie materiałów dodatkowych dla zespołów sprzedaży.
Materiały o charakterze edukacyjnym (wszelkiego rodzaju porezentacje detailingowe
lub
e-learningi).
Materiały lojalizujące (aktywacje dla hurtowników z elementami grywalizacji etc.).
Sprawdź jak możemy wesprzeć Twoją markę w e‑commerce
Umów się z naszym specjalistą na bezpłatną konsultację.